Periyodik Teknik Servis

Neden Bakım Yapılmalı?
Asansörler ve yürüyen merdivenler “binanızın en önemli fonksiyonlarından birini yerine getirmektedir: ulaşım”. Binanızın / tesisinizin tüm fonksiyonelliği ve dinamizmi mevcut asansörlerinizin tam olarak işlevini yerine getirmesine bağlıdır. Bunun için asansör ve yürüyen merdivenlerinize uygulanacak sürekli-etkin bir koruyucu bakım ve teknik servis hizmeti hayati önem taşımaktadır.

Lift Konfor Asansör olarak taahhüt ettiğimiz teknik servis hizmetimizde aslî hedefimiz ; üstün performanslı, güvenilir, emniyetli, fonksiyonel, konforlu ve uzun hizmet ömrüne sahip olan asansörleri siz müşterilerimizin hizmetine sunmaktır. Bunun için esas olan, periyodik düzenli bakım-arıza hizmetinin verilmesi ve asansörün tümüyle LİFT KONFOR Asansör işletme talimatlarına uygun olarak kullanılmasıdır.

teknik

Asansör, risk içeren bir ulaşım aracıdır. Lift Konfor Asansör Teknik Servis Ekibi, periyodik yapılan kontrol ve koruyucu bakım işlemi sırasında kullandığı bakım talimatı (13015 asansör bakım standardı) gereğine uygun olarak bir asansör için kritik önem arz eden her türlü bileşeni ve asansörün fonksiyonlarını titizlikle kontrol eder. Kontrol sonucu, varsa teknik problemler incelenir ve problemin arızaya dönüşmesine izin verilmeden gerekli önlemler alınır. Müşteri bilgilendirilir.

Kaliteli bir asansöre sahip olabilmek için, tam donanımlı ve konusunda tecrübeli bir teknik servis ekibinin asansöre bakım hizmeti vermesi, en az asansör yapımında kullanılan kaliteli malzeme ve montajı kadar önem arz eder. Bu nedenle tesis ettiğimiz tüm asansör ve yürüyen merdivenlerin periyodik koruyucu bakımlarını titizlikle yürütmekteyiz.

Bir asansör anlaşması yapmak, uzun süre ilişkide bulunacağınız ve dostluklar kuracağınız kurumsal bir yapı ile anlaşma yapmak demektir. Bu nedenle satış sonrası teknik servis hizmeti, işimizde en çok önem verdiğimiz faaliyetlerimizden biridir. İnsan hayatını etkileyecek bir işle uğraştığımız için imalat ve montajını yaptığımız her asansörün bakımını ve sorumluluğunu müşterimiz ile imzalanan sözleşmeler çerçevesinde üstleniriz.

Resmi Gazete’de yayınlanan Asansör Yönetmeliği’nde;
Madde 24 “Her asansör işletmeye alınmadan evvel sürekli kontrol altında tutulabilmesi için muhakkak bakım ve onarım sorumluluğunu taşıyacak bir asansör firması ile yazılı anlaşmaya bağlanacaktır.Bu firma genelde asansörü tesis eden firma olabileceği gibi bakımcı firma da olabilir. Ancak garanti süresi içinde bakımcı firma muhakkak asansörü yapan firma olmalıdır.”

Asansör Yönetmeliği, garanti süresi kapsamında asansörün periyodik koruyucu bakım ve arıza hizmetlerini asansörü yapan firmanın üstlenmesini öngörmektedir. Lift Konfor Asansör, ilgili yönetmelik gereği tüm müşterilerini konu hakkında bilgilendirir ve her asansöre, asansörün çalışır vaziyette müşteriye teslim edilmesini müteakip periyodik bakım ve arıza hizmeti verir. Teknik servis hizmeti verilen her asansörün yıllık arıza kaydı tutularak performans değerlendirmesi yapılır, ve müşteri bilgilendirilir.

Güncel teknolojik gelişmelere göre tüm teknik servis personeli iç ve dış kaynaklı eğitim programlarına katılır. Arıza yapmayan, “malzeme aşınması, yağlama, malzemede yorulma, kullanım sonucu oluşan kullanıcı hasarlarının giderilmesi, gibi” sadece periyodik koruyucu bakıma ihtiyaç duyan asansörler elde etmek en temel bakım felsefemizdir.

KALİTE
POLİTİKAMIZ

detaylı bilgi alın..

YETKİ
BELGELERİMİZ

detaylı bilgi alın..

FOTOĞRAF
GALERİSİ

detaylı bilgi alın..